fredag 14 november 2008

Pepsi Re-Design



alltså, den här bloggen var ju tänkt att handla om teveserier och film. jag tror till och med det står ganska klart och tydligt nånstans. men nu har jag ju redan skrivit ett inlägg om läsk (Dr Pepper) så jag tänkte att bloggen kan få handla om teveserier, film och läsk. märkligt nog är jag egentligen ingen läskfanatiker, dricker knappt aldrig läsk. menmen, kolla på nya designen, web 2.0 har nått läskhyllan!
I for one welcome our new carbonated overlords. eller? har väldigt svårt att bestämma mig, det känns sci-fi vilket är skoj, men kanske att det känns lite mer "The Island" än "Brazil", vilket känns tråkigt.



Om jag fick bestämma över vätska och förpackningar skulle jag vilja återinföra det trekantiga tetrat, gärna i oversize. typ 1 liters trekantstetra (kan tänka mig en axelrem också). möjligheterna är oändliga, och dessutom som grädde på moset är det hur skoj som helst att stapla trekanter i en fyrkantig kyl.

2 kommentarer:

masha sa...

det här då!

http://media.tumblr.com/6fmeZsLUrfvyno2txB8473Kyo1_500.jpg

nico sa...

vad i helvete! yoghurtsmak! vad fan. önskar jag kände nån i japan som kunde skaffa åt mig. ska genast ebaya.