fredag 28 november 2008

Fringe S01E08-09


Alltså, serier kan inte bara ha paus i typ tre veckor, då glömmer man ju bort att de finns! Skoj när jag kom på att jag faktiskt följer på Fringe och det har kommit ut två nya avsnitt. Engagemanget är högt.

Jag är glad över att det inte är något Greys den här veckan. Hoppas Greys går och dör. Vill att allting ska vara sci-fi och quirky eller drama och intensivt.

Btw, vill säga att jag blev väldigt överaskad av slutet på senaste Pushing Daisies, helt ovant med cliffhanger. Kändes lite som om jag kollade på True Blood. Tråkigt nog misstänker jag att det inte blir någon mer säsong av Pushing Daisies då miljontals nördar har byggt altare och sysselsatt sig med blodsoffer för att få Pushing Daisies i graven så Fuller går tillbaka till Heroes (som förvisso verkligen behöver Fuller, men som egentligen hellre bara kunde gå och dö).

Och när fan kommer Big Love tillbaka? Vaaaaa? Svara mig!

Inga kommentarer: