fredag 24 oktober 2008

Greys Anatomy s05e05


JAAAA! ALLTSÅ!!! JAAA!

äntligen tar det sig! senaste greyan var ju ett praktexempel på kvalitativ jävla såp-tv. perfekt tempo, action, karaktärsutveckling och medicinska tokerier. och slutet, alltså jag DÖÖÖÖÖÖR. blir galen i hatten av lycka. armeläkaren är tillbaka! är så glad över att shonda rhimes läser min blogg och ba fixar tillbaka armeläkaren när jag skriver att hon måste. lyd manusförfattare och producenter. läs och lyd!

tilloch med jävla gnäll-lexie var bra! "lexipedia", skooooooj!

2 kommentarer:

masha sa...

jag vet!!! jag såg det nyss och var helt amazed över att jag tom gillade mere och derek! asså det där med kidney in a jar var faktiskt helt fantastiskt!!!

vill va callie och bah "take your pants down" till hahn! älskar hahn. sloan är förresten också så jävla kul.

nico sa...

och armeläkaren, alltså man får inte glömma! hoppas han finns kvar för evigt. längtar till nästa avsnitt. tror att armekäkaren kan sätta både derek och sloan på plats ganska rejält. haha.