onsdag 22 oktober 2008

guns n roses, dr pepper, chinese democracy


För ett bra tag sen gick Dr Pepper ut och lovade att alla kvinnor, män och barn i USA skulle få varsin gratis Dr Pepper om Guns n Roses beryktade album in the making - Chinese Democracy släpptes under 2008. Verkar som om Dr Pepper kommer få ge ut mycket gratisläsk. Best Buy har bekräftat att Chinese Democracy kommer släppas i deras affärer den 25 november. själv är jag ganska tveksam. alltså, älskade Guns n Roses när jag var 11. Minns att jag skrev ett brev till Axl Rose där jag lovade att jag aldrig skulle börja lyssna på synth (hårdrockare vs synthare) och förnekade vilt alla avslöjanden om att Axl var värsta cp:iga kvinnomisshandlaren. Känner nu ungefär att jag visserligen älskar Dr Pepper men hellre sett en återförening och skivsläpp av tex Pulp.

Inga kommentarer: