tisdag 2 september 2008

Californication

Ok, läste att David Duchovny har lagt in sig på rehab för att tygla sin omättliga aptit på sex. kolla här

Tyckte det var skoj. Mest bara för att när jag tänkte efter kan jag fan inte komma på en enda film eller tv-serie killen varit med i där hans roll inte har haft 'vissa' quirky drag som relaterat till sex. Förutom den uppenbara kopplingen till Californication (viral marketing för nya säsongen?) har vi ju hans roll som Mulder i X-files där han titt som tätt kollade på porr och ringde 900-nummer. Så jag har sammanställt en liten lista (troligen inte komplett) av filmer där David Duchovny spelar sig själv!

Red Shoe DiaryTwin Peaks
Julia Has Two Lovers
Fraiser, Fraiser Loves Roz
The Rapture
Venice/Venice

Ok. Orkar inte mer. Finns flera, men point taken liksom. Tråkiga nyheter för Davids fru Téa Leoni, Bra nyheter för alla som vill lägga David Duchovny!

3 kommentarer:

masha sa...

hehehe. jag har sett red shoe diaries, emelie har den. värsta mjukporrisen.

nico sa...

haha, jag har inte sett själv, men har läst om den..

maya sa...

haha, Red shoe diaries är så djävla tacky! En man, en hund, en postbox & lite sassy sex!