fredag 26 september 2008

Greys Anatomy


Hej, om inte den här mannen gör en Spike och återkommer om några avsnitt (för att stanna för evigt) tänker jag sluta kolla på Greys. Ok.
Alltså fresha nya talanger är precis vad Greys Anatomy behöver. Jag menar det har enbart varit säsongspremiär och jag är redan trött på Merediths tjatande, Lexis naiva flickfånerier och Izzie/Alex dansande kring stolarna. GE MIG MER MILTÄRLÄKARE: I NEED HIM!

hoppas,hoppas han kommer tillbaka och hoppas vi har sån tur att han käkar han upp lexie vilket lämnar Meredith inget annat val än att dra till florens och hänga med Hannibal!

8 kommentarer:

Anonym sa...

jag saknar denny. som fan.

nico sa...

saknar också denny, saknar hur izzy var med denny. hon är så trist nu. glåmig och tråkig.

Anonym sa...

jag vet. hon som alltid varit min skyddsling. och what's up med håret? nej tacka vet jag avsnitt som superstition, 17 seconds, deterioration of the fight or flight response och losing my religion från säsong två. det känns inte som samma serie längre.

Anonym sa...

jag ska nog kolla på något av ovan nämnda avsnitt lite senare idag, och minnas grey's anatomys storhetstid.

masha sa...

emla är en sådan sucker för de där avsnitten haha asså kan inte ens kommentera det faktum att hon bah droppade namnen på avsnitten nyss. LOL.

masha sa...

ni ser, jag blev så distraherad att jag inte ens kunde formulera en mening.

nico sa...

haha *insnöad emla* tror inte ens jag kan fler än fem sex titlar på buffyavsnitten. är imponerad!

Anonym sa...

*king*