söndag 28 september 2008

More cowbells

Alltså, gillar inte SNL så värst (varför hatar de Sarah Silverman så mycket?) men gillar SNL med Christopher Walken, specifikt sketchen där han och Will Ferell producerar Don't Fear (The Reaper) till Blue Öyster Club och envisas med att lägga på mer cowbells. Hittade den här hemsidan igår och satt i ungefär två timmar och la på mer cowbells på hela mitt itunesbibliotek.

Föressten vill jag säga något om bokmässan i Göteborg. var där igår och drog runt, gillar nog inte mässor så värst (förutom trädgårdsmässan då). Böckerna var inte direkt superbilliga och jag letade förgäves efter några John Andersson comics jag inte har, men Galago hade bara emoserier. Blev tjurig. Fortsatte vara tjurig ändå tills jag lyckats ta mig till Pär Lagerkvist sällskapet. Väl där spenderade jag 150 spänn på ordkonst och bildkonst samt en samling med brev från Pär Lagerkvist själv.
summasummarum, mer godis och fest på bokmässan, mindre tråk.

Inga kommentarer: