fredag 5 september 2008

Greys Anatomy

Teaser inför nya säsongen av Greys Anatomy. Kass kvalle men ÄNDÅ.



Verkar som om Rose är preggers! så man kan se fram emot ännu en säsong med gnällMeredith och angsty Derek. haha. tycker personligen att Greys Anatomy har jumpat the shark sedan Addison lämnade serien. Och Private Pratice är ett jävla skämt. Det säger jag inte enbart för att serien så tydligt är marknadsförd med kåta 40+ kvinnor i åtanke. tycker också det för att jag blev så sur när jag såg avsnittet som handlade om Addisons onanivanor, eller rättare sagt, brist på onanivanor. Troligt att en gynläkare aldrig onanerar, troligt indeed. Ungefär lika troligt som att läkare (Derek) inte vet vad preventivmedel är.

Iaf, Greys är som heroin, även om man inte får den där kicken längre måste man liksom ha sin dos... Och bra då att premiären av nya säsongen är två timmar lång!

3 kommentarer:

masha sa...

asså jag håller med helt och fullt men fan vad jag kände suget nu när jag såg teasern!!! vill se mycket gay lovin mellan erica och callie.

nico sa...

haha, ja, men det kommer ALDRIG att hända. och om det händer kommer det bli moralkaka och sad gay sex, sad, sad lesbians. det är ALLTID så. jävla lebbar i annars hetrosexuella teveserier, de är så olyckliga!

AGNES sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.