tisdag 23 september 2008

Heroes s3ep1&2

snart ska jag komma med bra kommentarer till de första två avsnitten av Heroes tredje säsong. först ska jag röka. haretillsdess.

ps: True Blood tar sig för varje avsnitt. Men början på förra var lite väl...eeeh. Spekulationerna om vem som är varulv är höga. haha.


ok, har kollat avsnitten nu. låt mig börja med att quota.

the second coming....second coming....coming...ming...ing...ing...

haha. alltså lamo heroes är. sammanfattningsvis. sjukt svårt att hänga med alla tidsresor och parallella världar. blir galet förvirrad och yr. dessutom är det serre störigt att ingen någonsin håller sig död i heroes. har någon någonsin dött och inte kommit tillbaka? slutligen känner jag mig lurad på konfekten och en massa tid. helt meningslöst att ha kollat två säsonger när ingenting räknas längre. BLÖÖH. borde kalla det för heroes version 1.3. snart lär det väl uppdagas att allting bara var en crazy dream i crazymorsans huvud också. MEEEEEEEEEEEH!

ps: men hiro är fortfarande söt såklart.

föressten om true blood. älskade onaniscenen i sängen. älskar när de visar realistiska onaniscener på teve (inte bara tjejer som moanar och tar sig på pattarna för en tänkt manlig publik). känns som om samhället ändå är påväg framåt. har hopp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar true blood mycket. men brorsan är lite... jobbig.

nico sa...

håller med. brorsans story och karaktär är störig. men jag har hört att han är lika jobbig i böckerna så de har åtminstone fångat karaktären väl!